Nová smernica o odmeňovaní zamestnancov: Stiahni smernicu tu Poštári board

Poštári board







Meno


Text










1-50 of 6991
.:: Ninuska ::. 08.12.2016 14:49


Pituka ukludni sa, mysli na svoje srdce, gamba je tiez
z nasich radov, len veri, ze ide spravnou cestou.No ani
jej sa nepodarilo otvorit oci ostatnym.Za vsetkym je nieco ine, poznas to ,,,proti vetru.......Sanca bola minuly rok a videl si kolko ludi sa nebalo, tento boj je o sile zamestnancov a ta tu chyba.




.:: PITO ::. 08.12.2016 12:57


PRE GAMBA GAMBATA!PISES,ZE TVOJA KOMUNOKACIA JE KOPIROVANA A TLACENA PRE PRIPADNE POTREBY!NEVIEM KTO SI,ALE MOZES BYT AJ GALIKOVOU SEKRETARKOU,MNA TO HOVNO ZAUJIMA!!!!V OSEMDESIATYH ROKOCH ZA SILNEHO KOMUNIZMU SOM ROBIL MAJSTRA VO VYROBE FOLII,MIMORIADNE FYZICKYTAZKA PRACA TO BOLA A KEBY SOM TYM ROBOTNIKOM NEZABEZPECIL DOBRE POLATY,TAK BY MA TAM ZABILI,VACSINOU TAM ROBILI TRESTANCI!!!TOTO MI NA SP PRIPADA AKO BY SME TU BOLI VSETCI TRESTANCI,VED VY NECHCETE ZIT AKO NAPRIKLAD V SUSEDNOM RAKUSKU,MAT ICH MZDY A SOCIALNU PODPORU TO JE TO O CO NAS TíTO TAKZVANí PAPALASI PRIPRAVUJU!!SPAMATATE SA UZ KONECNE?????


.:: pito ::. 08.12.2016 12:42


pre toho s dobrou spravou,neviem kto si,ale ked to pises asi niekto z vedenia,ak taketo nieco sa tu dovoli,mal by byt sudeny za vlastizradu!!!!ved kto nas dehonestuje??presne tí co nas vykoristuju,davaju vam almuzny aby sme nezdochli od hladu,ved oni si z nasich penazi buduju blahobyt!!!!!STE VY VOBEC NORMALNY???


.:: pito ::. 08.12.2016 12:42


pre toho s dobrou spravou,neviem kto si,ale ked to pises asi niekto z vedenia,ak taketo nieco sa tu dovoli,mal by byt sudeny za vlastizradu!!!!ved kto nas dehonestuje??presne tí co nas vykoristuju,davaju vam almuzny aby sme nezdochli od hladu,ved oni si z nasich penazi buduju blahobyt!!!!!STE VY VOBEC NORMALNY???


.:: pito ::. 08.12.2016 12:42


pre toho s dobrou spravou,neviem kto si,ale ked to pises asi niekto z vedenia,ak taketo nieco sa tu dovoli,mal by byt sudeny za vlastizradu!!!!ved kto nas dehonestuje??presne tí co nas vykoristuju,davaju vam almuzny aby sme nezdochli od hladu,ved oni si z nasich penazi buduju blahobyt!!!!!STE VY VOBEC NORMALNY???


.:: pito ::. 08.12.2016 12:36


to je len dobre,nech ju sledije trbars aj Fico,nech sa dozvie pravdu o SP,KURVA TAK JA OCHORIEM,DRAL SOM A NAHANAL SOM SA AKO DEBIL,PL´POL ROKA SOM UZ MARODOM,SRDCE V PI...,TO CO SU ZA VIANOCNE ODMENY ???TA ZLODEJINA NA SP JE TAK ROZKVITNUTA,ZE POKIAL SA ROBOTNICI NEVZPRU,TAK VAS TIE NENAZRANE HYENY ZOZERU!!!GAMBA UZ NASE VYJADRENIA SLEDUJU AJ SIS-KARI,PO STAROM ESTEBACI,COHO A KOHO SA TU STALE BOJITE!!!!MY NIE SME ZIADNY PROSTITUTI ANI PROSTITUTKY,LEN POUKLAZUJEME NA TEN BORDEL CO TU PREVLADA,GALIK,MICHVOCIK AK TO CITATE SPAMATAJTE SA UZ KONECNE,NEROBTE Z TOHOTO NARODA CO TU NA VAS DENNODENNE DRIE,VYTVARA OBROVSKE MILIONOVE ZISKY A VY NAM DATE 50 EUROVU ODMENU ZA TU CELOROCNU DRINU!!!!!!!!TOTO N EM NIC SPOLOCCNE S LUDSKOSTOU,SOCIALNYM CITENIíM!!!POSTARI SPAMATAJTE SA KONECNE,VED TIE PLATY SU OD 350 DO 55o V PRIEMERE V CISTOM,AK TRVATE NA MOJEJ VYZVE TAK AK NAS DOKOPY NA PRVYCH DVOCH STRAJKOCH BOLO 1500,TAK BY NAS MOHLO BYT AJ 4-5 TISIC V NOVYCH ODBOROCH,TU NAM NEJDE O ZIADNY PREDVOLEBNY BOJ ALE O NASU BUDUCNOST!!!!!!


.:: Dobra správa ::. 08.12.2016 12:14


Môžete sa začat tešiť na nových rumunskych kolegov


.:: gamba gambata - čambálová magda ::. 08.12.2016 09:37


PITO mám doma kolektívnu zmluvu VW je to brozurka pra každého zamestnanca a viem čo tam je je to ukážková KZ !!
A k tym príspevkom neexistuje odb.zvaz ktorý by nemal a neprináležali by mu príspevky !
Z čoho by platili všetky potrebné platby ako napríklad. Výjazdy po prevádzkach u nas to nie sú haly to je celé slovensko !
Telefón,internet,energie,kancelariu- sídlo !?
Potom ak si zvaz musíš byť začlenený do niektorej z vyšších konfederácii a tam ročné sa odvádzajú veľké percentá z tých peňazí čo odvadzane !!!
Neexistuje OZ bec členských príspevkov len na báze dobrovoľnosti či bez príspevku !!!!
V dnešnej dobe to jednoducho tak nefunguje !
Tak že postarom neostava nič iné len sa dať do kopy a ťahať za jeden koniec u správneho človeka , ktorý už je aj trocha známi po slovensku medzi nami !!!
Rozdrobenosť nám nepomôže a ani pestovanie si EGA
Treba empatickost, pokoru, kompromisy a chcieť lepšie vydobitie si postavenie a tým aj docieliť zlepšenie našej situácie na SP PRE VŠETKÝCH ČO VYTVARAJU ZISKY !!!!!
Prosím vás nedehonestujte tu komunikáciu na nejaké predvolebne alebo agitacne seansi !!!!!!!!
Bez komunikácie sa nedostaneme nikam,,,aj tak sem chodime povetsine jedny a ty istý a ak prihorieva tak TROLOVIA !!!!!!
ďakujem
Posuvajte ďalej radšej čo čítate kolegom a diskutuje o tom aby sem začalo chodiť viacej ľudí !
Táto stránka je skutočne sledovaná zamestnávateľom aj odbormi !!!
Moja komunikácia je kopírovania a tlačená pre prípadné potreby !!!!



.:: pito ::. 08.12.2016 09:01


pre Gamba Gambata:prepac az tak som vo VW nesledoval,samozrejme,ze urcite to tam nie je ruzove,nepoznam ich kolektivnu zmluvu takze to neviem posudit a to mozu iba radoví zamestnanci WV potvrdit,ci tam odbory pre nich nieco robia!!ja preto vyzyvam na zmenu zamestnancov SP,aby sme sa odtrhli od Lehotskej,ktora tu vsetko brzdí!!!ak to nasi pochopia,moze dojst k zmene,ak nie tak to stale bude pokracovat v starych kolajach a nic sa nezmení a to tu drviva vacsina nechce ale musime sa konecne odhodlat a zacat konat!!!!odborom nejde o nic len aby cucali prispevky a preco to vobec platite???ZMENA PRIDE COSKORO BUDTE SI ISTí!!!!!!


.:: gamba gambata - čambálová magda ::. 08.12.2016 08:16


PITO ZAMESTNANCI VW BA ZMENILI NAZOV ODBOROV AKE PREDSEDNICTVO A LUDIA SU JEDNY A TY ISTÝ !!!!! ONI SA ODTRHLI OD OZ KOVO _ TO AKO KEBY NASE OZPAL SA ODTRHLI OD SLOVENSKEJ KONFEDERACIE ODBOROV KDE SU !!!
A VIES PRECO ? LEBO ROCNE ODVSDZALI STRASNE VELKE POVINNE CLENSKE A MACHYNA CHCEL RSTE VIAC A ZASTUPCA Z VW V OZKOVE KULI PIKLE A CHCELI ZOSAFIT VRLR PREDSEDNICTVO YERAJSIE !!!!
AK CHCES NIECO PISAT TAK SLEDUJ SITUSCIU TAM A POTOM PIS O VWBA !!!!
TAM JEDNODUCHO CLENOVIA PODRZALI SVOJICH ODBOTOVYCH PREDAKOV A MACHYNOVHO PSA S PREPACENIM VYJEBALI VON OKNOM !!!!
U NAS JE TO O INOM !!!!
SUHLASIM S ???.
VW SOM DALA SKO PRIKLAD PRE SUDRZNOST A PODPORU PREDSEDOVI ODBOROV U NICH !!!!!!


.:: pito ::. 08.12.2016 06:15


VERIM,ZE STE MOJU VYZVU POCHOPILI,VYZYVAM TYMTO VSETKYCH ZAMESTNANCOV SP ABY SA K NEJ VYJADRILI,JE TO JEDINA CESTA K ZMENE KTORA JE UZ NEVYHNUTNA!!!PRVORADE BUDE PRIPRAVIT NOVU KOLEKTIVNU ZMLUVU A NOVU DOZORNU RADU SP ZLOZENU ZO ZAMESTNANCOV SP!!!DORUCOVATELIA,VODICI,ZAMESTNANCI PRIEHRADIEK,PRACOVNICI NAKLADKY A VYKLADKY,TRIEDICI LISTOVYCH A BALIKOVYCH ZASIELOK A VSETKYCH TYCH KTORYM ZALEZí NA BUDUCNOSTI SP!!!!!!!!!!


.:: pito ::. 08.12.2016 05:38


Prestante by naivny a zite v ralite!!jediny kto mal robit bossa odborov mal by Zdenko jonek,on ako prvy sa odvazil verejne kritizovat vedenie SP na prvom strajku v BA!bolo nasou obrovskou chybou,ze vtedy asi 1000 zamestnancov SP sa nedalo dokopy a uz tam sme mali urobit vsetko preto!!zial nestalo sa!!Brlej aj na mna po prvom sedeni unho kde sme boli zastupení takmer zo vsetkych pracovnych zaradení SP nezanechal dobry dojem,nebol dostatocne aktivny pre presadenie nasich poziadaviek,je to stary odborar,ktory sa prizivuje na prispevkoch z odborov tak ako aj Lehotská,je to len obycajna hra ako ludí zmanipulovat a uverit mu ze chce presadit nase poziadavky!!!SP je jeden obrovsky tunel,je to statna firma,kde sa na nasej praci prizivuje mnozstvo ludí a firiem!!PRESTANTE BYT NAIVNí A PRESTANTE SNIVAT ZE SA TU NIECO ZMENI ZO DNA NA DEN!!!!JEDINOU MOZNOSTO JE SPOLOCNE STRETNUTIE DORUCOVATELOV,VODICOV,PRACOVNIKOV PRIEHRADIEK,TRIEDICOV LISTOV A BALIKOV,PRACOVNIKOV NAKLADKY A VYKLADKY!!!ZVOLAJME CELOSLOVENSKY MITING TREBARS V BRATISLAVSKOM DOME ODBOROV A TAM ZALOZME MY ZAMESTNANCI NOVU ODBOROVU ORGANIZACIU,ALE PRAVNICKU,TAK AKO TO MAJU ZAMESTNANCI WOLKSVAGENU!!!TAKETO VY PISOVANIE NEVEDIE K NICOMU,LEN SA TU URAZAME A TO JE PRESNE TO CO VYHOVUJE VEDENIU SP!! PROSIM TYMTO ZDENKA JONEKA,CLOVEKA,KTORY NA MNA ZA NECHAL PO PRVOM STRAJKU V BRATISLAVE SILNY DOJEM,MA MORALNE PRAVO BYT AJ PREDSEDOM NOVEJ ZAMESTNANECKEJ ODBOROVEJ ORGANIZACIE SP!!!!!!BUDME KONECNE JEDNOTNí A SPOJME SA!!!TA ZMENA JE NEVYHNUTNA JEDNA SO O NASU BUDUCNOST!!!!!


.:: Pp ::. 08.12.2016 05:28


Začína to tu byť ako na predvolebnom mítingu.

Strašné.


.:: ??? ::. 07.12.2016 23:31


Domnievam sa že tú ďalšiu odborovú zložku čo založil vraj ten doručovateľ z Ba 49 bola naprosto zbytočná. Myslím si že mal najprv hľadať cestu k Jonekovi a Brlejovi. Tí majú už predsa len
niekoľkoročné skúsenosti a čosi za sebou a ako sa hovorí kopú za zamestnancov. Ten doručovateľ si neurobil vopred ani len žiaden prieskum či s tým budú poštári súhlasiť, alebo aký by mali na to založenie ďalšej odborovej organizácie vôbec názor a či takéto riešenie posunie celú vec niekam dopredu. Pokiaľ viem z príspevkov, tak jednoducho dal vedieť že založil novú odborovú organizáciu a hotovo! Nikoho sa na nič dopredu nepýtal. Neviem či sa budú do takejto zložky húfne hrnúť zamestnanci pôšt z celej republiky a očakávať od nej aj nejaké svetlé zajtrajšky. Ja si myslím tak ako písala Gamba že skôr sa mal húfne podporiť Jonek&Brlej. Zrejme ten doručovateľ chcel byť rovno predsedom nejakej odborovej zložky a preto nehľadal žiaden kontakt a spoluprácu s Jonekom a Brlejom. Nech sa na mňa nikto nehnevá ale ďalšia odborová zložka je akurát tak klincom do truhly zamestnancov pôšt. Už minulosť nám dala jasne na vedomie že ani súčasné odborové zložky sa nevedia takmer v ničom zhodnúť celé roky a je to iba na úkor zamestnancov pôšt. Ďalšia odborová zložka nemôže teda tiež absolútne nič vyriešiť. To, že Brlejove&Jonekove odbory postupujú len slepačím krokom je aj dôkaz že je to všetko veľmi tŕnistá cesta a neznamená to že nič nerobia. Všetko chce svoj čas. Získaním veľkého počtu členov by sa im určite postupovalo inými krokmi a museli by byť vedením aj inak akceptovaní. Taktiež by však nezaškodilo ak by zverejňovali častejšie svoje úspechy, hospodárenie, plány a podobne. Získali by si tak podstatne väčšiu dôveru a následne iste aj členov.


.:: Ninuska ::. 07.12.2016 22:28


Pre PP. Výborne ,,,ale pravda v tomto state nema miesto.Myslim si, ze posta sa uz neda zachranit.


.:: PP pre Gambu ::. 07.12.2016 21:56


Áno boli založené nové odbory -Zdenko Sukuba písal oznam na tomto fóre a reakcie ako tvoje tak aj kingove boli neadekvátne.
-Zdenko si dal takú námahu že všetko sám vybavil zaplatil zaregistroval a reakcia tu .... Ďalší kto s chce priživiť.....
Nasu budúcnosť ak nejaká u pošty bude nevidím v odboroch p.Brleja....
1. Nie je z prostredia pošty - prevádzka mu nič nehovorí....
2. Jeho vek je tiež už pokročilý- nemyslím nič v zlom
3. Boli sme v jeho odboroch a nebolo nás málo tak cca 1rok a spolupráca žiadna-prosim žiadne komentáre- koho sa to týka vie o čom píšem
4. Snaha aktívne vystupovať v odboroch p.Brleja nemožná
5. Postoj p. Brleja k novému "kolegovi" predsedovi p. Sukubovi na bode mrazu
6. On žiada dôkazy o založení odborovej organizácii....
Nie spojiť sa a spolu robiť kroky voči zamestnávateľovi, ale negatívny postoj k odvahe p. Sukubu že si trúfol sám na taku zložitú prácu a odborovu organizáciu založil bez pomoci skúsenejšieho kolegu.
A bolo by ešte veľa čo by sa dalo napísať
-Zdenko Sukuba je človek z prevádzky nejde mu o žiadne obohatenie ..... Čítajte stanovy ....
Prečo Áno vstúpiť do týchto odborov ? Lebo je to nová nepokazena dobou odborová organizácia
Odborová organizácia ktorú si môžeme samy tvarovať, budovať, postaviť na nových ľuďoch
A snáď o rok-dva p. Lehotska bude minulosťou na pošte.
Takže prečo nedať šancu Zdenkovi Sukubovi a možno aj spolu s Jonekom by vytvorili dobrý team a naše nové poštarske odbory,ktore budú pre pracovníkov a nie pre vedenie.


.:: gamba gambata - čambálová magda ::. 07.12.2016 20:42


K otázke založenia nových odborov , nieje to vôbec také jednoduché už som to študovala trochu, niečo som pogooglila,,, poviem na rovinu ja som vložila dôveru v Brleja aj moji kolegovia.
Čo je u nas na SP zle je že je veľa malých odb.zvazov patriacich pod Lehotsku a neviem ako to je s Jonekom ci má tiež menšiu odb.org. pod Brlejom a potom áno Zdenko Sukuba mal založiť nejaké odbory.
Tu o tom I formoval a ja som si aj na nete ich prečítala aj som dala sem pripomienku a otázku ale nejako komunikácia šla z!ym smerom a tak King nás upozornil že toto nieje stránka odborov! Rešpektujem.
Ale kde si dať vedieť ak nie tu a potom na FB POŠTARI!?
Práca v odboroch chce znalosti tak právne ako sociálne ,nieje to jednoduché a ďalšie odbory ??? No neviem ľudia pracujúci na pošte to je strašné taška práca ,viete čo vsetko to obnáša? Ľudia sú vetsina ľahostajný bojovať za svoje videli sme to v BA A BB sami zažívate vo vašich kolektívoch že ak aj sa ozvete,stazujete keď príde na lámanie chleba ľudia sa otocia chrbtom, zapru vás a zapieraju !!!
Nie sme jednotný, nie sme schopný sa postaviť a naozaj ísť za našu vec!
Viete pod petíciu sa podpísalo skoro 3000 zamestnancov keby každý vstúpil do OZ k Brlejovi verte že už by bolo iné vyjednávanie !!!
Ja som tam chcem zmeny pre nás v prevádzke, chcem aby sme konecne mali na slušný život,lieky,pre deti na skolu na dovolenku na lepší a kvalitnejší život !
A ešte jedna veľmi dôležitá vec každý nový zamestnanec ktorý príde robiť na postu a veľa aj starých nevedia o odboroch Brleja ak chcú vstúpiť do odborov automaticky ich vedúci prihlasujú len k Lehotskej !!!!!!! Treba oboznamovať ľudí že na pošte nie sú len odbory OZPAL !!!!
Potom ty píšeš vstúpil si a vystupil nebudem hodnotiť neviem o čo šlo ale všetko chce čas, nič nejde lusknutim prsta !!! Ani Arabelin prsteň nemáme !!!
Ale možno si sa unahlil.
Ja sama za seba sa na vedenie odborov necítim,
A ani neviem a nepoznám ľudí okrem Joneka ktorý by vedeli a chceli pracovať v odboroch. K takej robote potrebujeme ľudí ktorím môžeme veriť, ktorý si budú stáť za svojím slovom a ktorý sa navzájom podrzime.
Dajte svoju dôveru človeku jednému a aj čas na veľké zmeny ale potrebuje hlavne vašu podporu!
Pozrite sa čo sa deje vo VW BA!!!!! Ľudia to dokázali ale aj ich plné podporili. A tu šlo len o to aby sa oddelili od KOVO A MACHYNU !!!!
Čo na to dodať ? V dobrom im závidím podporu a clensku základňu.
Na niečo take ako je praca v 9dboroch treba učiteľa a ja si myslím že Brlej nás môže naučiť a príde čas kedy by sme vedeli sa zastupovať sami. Aj on s tym raz bude musieť skončiť! Bolo by dobré nepremrhat šancu na pomoc,skusenosti od neho pre ľudí ktorí budú s ním.





.:: pito ::. 07.12.2016 19:40


zial,tieto mzdy su vysledkom prace 80 rocnej babky,ktora pre zamestnacov v tomto smere nic nespravila,ona svoje ma a to ostatne ju nezaujimalo,pri takejto mzde ani radsej nechci vediet aky by si mal dochodok!!prave v spravach hovorili ake dostavali odmeny policajti,v priemere 700 eur na hlavu!a oni ziju z nasich daní!napis ake mas riesenie a co by si robil,keby si bol Generalny riaditel SP


.:: PRE 123 ::. 07.12.2016 19:34


nejake nove odbory sa tu niekedy spominali ze zaklada nejaky dorucovatel tušim tiez sa volal Zdenko ale nie Jonek, či sa mylim??? skoda


.:: pre Pita ::. 07.12.2016 19:20


len oddychuj za 440 pekne doma ja mam v cistom po tejto drine aj s premiami 420 do placu a to mam 20 rokov odrobene na SP


.:: pito ::. 07.12.2016 18:55


Vratim sa este k 22-ke v BA,tohtorocny december vynecham pre chorobu,ale za posledné 3 roky tam vedenie nebolo schopné dat na rampu pocas zimy ani kanister s teplym cajom,nehovoriac,ze pred vianocami by si vsetci co tam dru vratane vodicov zasluzili kapustnicu a aspon trocha sprijemnit ten blazinec!!!je to ubohe a aspon vidiet ako si tam vážia ludí co sa tam nadru az az!!!oni maju ludí za debilov,ale raz to preboha musí skoncit!!!!!!


.:: 123 ::. 07.12.2016 18:22


Zasa je zvolená do odborov p. Lehotská - tá nikdy nič pre zamestnancov neurobí. V jej veku už nemá záujem niečo pre zamestnancov urobiť. Riešením by možno bolo založiť novú odborovú organizáciu. U jedného zamestnávateľa môže pôsobiť niekoľko odborových organizácií. Možno by stálo za pokus, zistiť koľko zamestnancov by malo záujem vstúpiť do nových odborov. Zamestnanci majú právo na dôstojnú mzdu, z ktorej sa dá vyžiť. Hranica chudoby pre Slovensko podľa OESD je 346 eur, K tejto hranici sa blíži každý zamestnanec pošty, ktorý pracuje v prevádzke. Je nedôstojné pre nás, ako zametnancov ale aj nášho zamestnávateľa, že pracujeme za mzdu, ktorá nepokrýva ani základé ľudské potreby. Mzda, ktorú dostávame neumožňuje slušne uživiť rodinu. Stále nám podsúvajú, že klesá podaj a poštárov nebude treba. To je možné, ale teraz nás potrebujú, robíme poctivo a preto si zaslúžime slušnú mzdu. Keď fakt nebude, čo robiť, tak potom nech sa to rieši, ale nie teraz. Prestaňme sa osočovať a fakt skúsme zabojovať za slušné mzdy. Čo Zdenko Jonek, Gamba Gambatá - nemali by ste záujem založiť nové odbory?


.:: pito ::. 07.12.2016 18:15


ano tolko som platil Brlejovym odborom,ale iba pol roka ptom som sa nasral pre necinnost a vystupil som z nich,keby ze nemam diety,premie,tak v cistom zarobim 550 eur,zdravie mam podlomene,momentalne Pn,vyzera to na invalidny dochodok!teraz prijem z nemocenskeho okolo 440 eur!!!HNUS!!!kolega mi volal,na 22-ke v BA JE materialu az az a oni davaju za tuto drinu 50 eur!!TOTO JE NOVODOBE OTROKARSTVO!!!PYTAM SA ESTE DOKEDY????????


.:: ! ::. 07.12.2016 17:15


Mýliš sa ráta sa z čistej!


.:: ...... ::. 07.12.2016 16:59


clenske sa rata z hrubej mzdy nie!!!!


.:: Pre pito ::. 07.12.2016 15:34


Ty platíš členské 5 EUR?
To máš cez 500 v čistom a cez 800€ v hrubom.


.:: Pre pito ::. 07.12.2016 15:34


Ty platíš členské 5 EUR?
To máš cez 500 v čistom a cez 800€ v hrubom.


.:: Hm ::. 07.12.2016 15:10


Či už tu má niekto pravdu alebo nie,mali by ste sa nad sebou všetci zamyslieť a prestať sa tu urážať.

A lucifer,na pošte nerobíš,tak neviem prečo stresuješ. Nieje hrdinstvo ujsť a rýpať z vonku.Čo si spravil pre naše dobro ty?
Všetci vedia len kritizovať.


.:: pito ::. 07.12.2016 11:52


pre Tak:ja som vyzvu pochopil,ved naco sa platia clenske prispevky ked sa fakt s prepacenim hovno robí v prospech zamestnancov,samozrejme najvacsie zlo ide zo strany Lehotskej,ale jej nahrava to,ze jej clenska zakladna su prave tí,ktorí sa tu na SP drzia zubami nechtami,ritilízaci a donasaci,prevladaju tu same komunisticke praktiky a necudujte sa ved ked tu niekto robí uz 30 az 40 rokov nema zaujem veci riesit v prospech zamestnancov,je velmi zle ze na SP je tusim az 5 odborovych oraganizacii,ich memorandum to je len zdrap papiera,vtedy by to bolo dobre,keby sa do kolektivnej zmluvy zakotvil trinasty plat,zvysovanie platov,ale nie o 25 eur ale podstatne vyssie atd.atd,co sa tyka Brleja,urcite sam nic nezmoze,ale vezmite si takeho sefa odborov LUFTHASY v Nemecku,vyhlasi strajk a basta!!!!ked oni maju pravo na strajk tak aj my mame pravo na strajk!!!!stale to tu niekdo brzdí a znevazuje nase ustavne pravo strajkovat!!!!To,ze mnohi tu nadavaju,tak su asi nespokojní so svojou zivotnou situaciou,preboha uz som to písal Bonulaci dennodenne odnasaju z nasich post statisice eur,ale stale sa nic nedeje!!!!!dorucovatelia prestante preboha zastupovat,ved zachvilu skoncite v nemocnici,tento stav je uz neunosny!!!!!zasadna chyba bola ta,ze sme si pocas strajku nezalozili nezavisle,ale pravnicke odbory!!!Darmo sa Brlej snazi,ale vysledky rokovaní su nulove a nijako to zamestnanci SP nepocituju na vyplatach!!!mozno 70 percent zamestancov je v rodinnom zvazku,to je to co to tu brzdi,tí ostatní co tudennodenne dru su zufali,ale stale bezmocní!!!VED TO JE NEMYSLITELNE,ABY SP SEFOVALA 80 ROCNA BABKA!!!SME MY VOBEC NORMALNY?????


.:: PP ::. 07.12.2016 11:41


Willy Zaney 1000 bodov


.:: Willy Zaney ::. 07.12.2016 11:36


Na pošte riadi odbory zombie. Už dlho som sa tak dobre nezasmial (ale cez slzy).
Riaditeľ stredoškolák a zombie v odboroch, pánboh nám pomáhaj. Utekaj kto ešte vládze


.:: Tak. ::. 07.12.2016 11:20


Kto ju preboha zvolil veď roky žije z vašich príspevkov a nič pre ľudí nerobí. P.Brlejovi ste nedali ani šancu keby ste sa konečne zorganizovali do jeho odborov a tým mu dali moc za Vás jednať.Ale tak to vyzerá ze Vy ani nechcete nič zlepšiť , chcete len nadávať.


.:: Pre Piťa ::. 07.12.2016 08:09


Piťo nepochopil si výzvu ,, lucifera,, on apeloval na výstup z odborov o Lehotskej !!!!!!!!!!!
A k tomu autobusu !
Brlej nemohol prispieť na autobus !!! Nakolko toto nemol STRAJK aké STRETNUTIE POSTAROV !!!!
A ako odb.zvaz s malym poctom clenov nemohol si také niečo dovoliť, toto nebola odborárske akcia !!!!
Chapes !!!! ????? To že tam bol aj v BA BB bola jeho vlastná vôľa zúčastniť sa a vypočuť si postarov !!!!!
Brlej pomáha koľko zvláda a koľko mu jeho členská základňa dovolí !!!!!
Je to jediný predseda odborov ktorý rieši a pomáha tým ktorí sa na neho obratia !!!!!



.:: PP ::. 07.12.2016 06:29


poštári vy ste stratení
Toto ste ako mohli opakovane x-ty raz urobiť?
Čo sa tu píše veď to je horor a vy opäť zvolíte starú senilnu dôchodkyňu na čelo odborov ?
Nie je vám pomoci



.:: pito ::. 07.12.2016 05:55


suhlasim s Luciferom,chce to okamzity odchod z odborov!!!!!ked je odborarov 4000 a kazdy v piemere mesacne platí po 5 eur,za mesiac maju 20000 EUR A ZA ROK 100000 EUR !!!!!!a co robia odbory???absolutne nic!!!ked sme po strajku v BA mali prve sedenie s Brlejom a bolo nas uz takmer 2oo novozaregistrovanych clenov,cize za mesiac mal na ucte odborov od nas 1000 eur,Brlej nam nebol ochotny z tychto prispevkov zaplatit autobus na druhy strajk do BB!!!CO POTOM VLASTNE CHCEME??Vyhovuje im,ze nie sme jednotní,odborov je na SP tusim uz 5 a to nahrava len Lehockej!!!DRZTE SA VYZVY OD LUCIFERA A OKAMZITE VYSTUPTE Z ODBOROV !!!!!




.:: pre vsetkych ::. 06.12.2016 22:04


tak sme ludia kamarati znami a my si medzi sebou povieme ake mame platy , poviem vam jedna admin na dedinach ma taky plat ako ani veduca posty nema


.:: Cica ::. 06.12.2016 21:41


Je toto vobec mozne aby dochodkyna zaberala taky dlhy cas miesto ludom v produktivnom veku?! Potom nam mozu predlzovat odchod do dochodku aj do 100rokov!ved ludia v takom veku uz senilneju.zobrala by som im dochodok ked este pracuju.ona ma dochodok +plat a nam daju na posmech 50€odmeny.ved to je dehonestujuci vysmech voci ludom ktori robia za almuzny.je to pod ludsku dostojnost.keby mala charakter a bola bez chrbtovej kosti tak sa zamysli nad sebou a odstupi.hlavne ked vie co si o nej ludia myslia.JE TO HNUS!


.:: a ::. 06.12.2016 20:59


Pre Lucifer,
To nemyslíš vážne. To za nás bude stále rozhodovať 80 ročná dôchodkyňa. Nemám slov. Predsedovia základných organizácií, ktorí ju volili stratili súdnosť a nehanbia sa chodiť po poštách ?


.:: ... ::. 06.12.2016 20:56


pre"pre všetkých" na Slovenskej pošte je to možné ,keď nemáš známeho máš malý plat ,hoci robíš to isté ,máme zakázané hovoriť o platoch. Tiež som bola sklamaná,robím ako administrátor a nemocenské mám 11,8 EUR- výplata základný plat + sem tam pár % prémi. Keď som robila na priehradke pred 7 rokmi mala som 8.4 EUR vtedy sme ešte mali základné prémie 20 % Táto mzdová politika je hnus


.:: ::. 06.12.2016 20:30





.:: lucifer ::. 06.12.2016 19:38


NIE! pre Vás tvrdá realita, vedenie si otvára šampanské, majú istotu že nikto nikdy štrajk nevyhlási-môžu rozkrádať ďalej a Vás s výsmechom platiť ako doteraz.

Ako môžete zvrátiť tento stav? hromadným odchodom z OZ PaL a tak túto zločineckú organizáciu navždy zrušiť.


.:: PP ::. 06.12.2016 19:27


Lucifer. To je mikulašsky vtip??????????


.:: lucifer ::. 06.12.2016 19:17


Oznamujeme Vám, že dňa 2. decembra 2016 II. zjazd Odborového zväzu pôšt a logistiky opakovanie zvolil do funkcie predsedníčky Odborového zväzu pôšt a logistiky pani Žofiu Lehotskú, do funkcie I. podpredsedu OZ PaL p. Ing. Rudolfa Poscha za II. podpredsedníčku bola zvolená p. JUDr. Marta Kužnárová.




.:: Pre 18:52 ::. 06.12.2016 19:13


Co nechapes zacni vyplakavat ze mas tazky rajon a hned pohroz vypovedou ved nikdy sa nedozvies aki plat maju ti novi ved veduca je tiez len clovek ak sa chce udrzat musi vyhoviet novym my stari vieme vela a sme nepohldoni ale tiez vieme aj o veducich


.:: Pre 18:52 ::. 06.12.2016 19:13


Co nechapes zacni vyplakavat ze mas tazky rajon a hned pohroz vypovedou ved nikdy sa nedozvies aki plat maju ti novi ved veduca je tiez len clovek ak sa chce udrzat musi vyhoviet novym my stari vieme vela a sme nepohldoni ale tiez vieme aj o veducich


.:: pre vsetkych ::. 06.12.2016 18:52


najviac ma stve robime tu istu pracu a kazdy ma iny zakladny plat a dokonca co sme dlhodobi zamestnanci mame menej toto vedenie nevidi!!!!!!podla coho sa to urcuje asi!!!!!


.:: Pre 17:29 ::. 06.12.2016 18:29


Neboj hlavne ze si prisiel no to v sukromnom sektore neni mozne kazdu minutu si musis nadrobit ved odtial si prisiel?


.:: H ::. 06.12.2016 17:29


Ako je to na Vasej poste zaspal som prisiel som o 2 hodky neskor musim to nadrobit?


.:: ₩ ::. 06.12.2016 17:18


Stretat take mracno kazdy den uf co ti nehladi do oci len pre ich zisky


.:: pito ::. 06.12.2016 16:46


samozrejme ze vyska nemocenskeho sa odvija od vysky prijmu,tvojich 9 eur to je jasny obraz o tom ake su na SP platy!!!!!jedna SP a na celom Slovensku mame rozdielne platy!!!!vodic,triedic zasielok,priehradkar,dorucovatel atd, by mali mat rovnake platy,tieto mzdove predpisy sa v SP tahaju od totality ale hlavne,ze mocipani si uzivaju z nasej driny!!!oni urcite nedostanu 50 eurovu odmenu!!!stale tvrdim,robime na prebytocnych uradnikov.Som zvedavy ci ceskí kolegovia ten strajk uskutocnia.ZELAM VSETKYM VESELEHO MIKULASA!!!



Next >>
created by Poštári